Reprise du message précédent :
Si, les DGT comme la cadence et le nombre de balles dans le chargeur, ont une influence directe sur le DPS, d'où mon incompréhension.J-WeL972 a écrit :Les DGT n'ont rien à voir avec le DPS je crois.
Jeu concerné : Tom Clancy's The Division
Reprise du message précédent :
Si, les DGT comme la cadence et le nombre de balles dans le chargeur, ont une influence directe sur le DPS, d'où mon incompréhension.J-WeL972 a écrit :Les DGT n'ont rien à voir avec le DPS je crois.
Maxximouss a écrit :Ouai j'espère vous rejoindre bientôt
LĂ j'suis level 14 en DZ, et merci Teeda pour les coffres :p
Liljah972 a écrit :En gros avant d'acheter des schémas, il faut mieux vérifier le cap max et attendre le prochain timer pour voir si on propose mieux...
The Division players are definitely aware of vendor restocks around the open world, inside the Dark Zone, and at their Base of Operations. However, some players were a little surprised to see that the Phoenix Credits vendor in the Base did not offer new blueprints after his reset. In the state of the game today, The Division team stated that the items do restock but the blueprints do not shuffle at this time. The non-blueprint items, like gear, should be changing with each restock, but the blueprints will remain the same during restocks. The team was quick to point out, though, that more blueprints from the Phoenix Credits vendor are on the way. More details will be released before their arrival.
La plage de DGT des plans dépend de l'équipement et elle est donc différente pour chaque joueur.Liljah972 a écrit :Un truc que je ne comprends pas...
Pourquoi Ubi fait les gens acheter le même schéma au même prix, mais donnera aux gens des stats complètement différentes sur la plage du craft?
Mon shéma Vector fait 9k à 10k de dégâts, celui de Shain 7k à 9k.Comment justifier ça?► Afficher le texte
A chaques fois qu on passe rogue et que y a le compteur j ai cette musique dans ma tĂŞteQuick notes from State of the Game:
Weekly maintence window will remain Tuesday morning (European time)
Today is server updates only (no game hot fixes)
Server updates will not always include fixes
"Backpack issue" was hard to reproduce. Root cause now identified and fix in development (#1 bug fix priority).
Confirmed: scavenging does work. Guess they've had a lot of questions about that. Does not increase drop rate - increases % chance of quality rate.
Team recognised DZ was not working as intended; hence last week's changes. They have since seen more players going rogue. Now getting complaints about too many people going rogue; but they believe there must be a level of tension in the DZ.
Losing less when dying in the DZ was intended to aid people farming (i.e. not losing too much progress).
Since last week's change people are now spending double the amount of time in the DZ (vs time in non-DZ). Possibility that could be more to do with % of audience in the end game.
More streams later on - date TBC - with more detail on future changes.
Core game is there; now adding more activities/modes/end game.
Incursions - no new info.
Gear sets - definitely coming; no new info.
Daily & Weekly assignments - new activities that will change daily/weekly to provide more to do than farm in the DZ.
"Community stuff" - quick mention of "community stuff" but no elaboration to what they actually meant.
New DZ content - few additions/changes on the way. No further info.
Les 2, je n'ai joué qu'une seule heure au jeuMaxximouss a écrit :En solo? Ou en dark zone?
C'est censé arriver en avril non ?infel2no a écrit :non mais faire des missions a 8 quel interet? le jeu sera archi facile et tout le monde va se plaindre apres.
si ya un bug profitez en mais ne demandez pas a avoir des groupes plus nombreux.
demandez des activités comme des raids a 8, la je dis oui
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