[Multi] Battlefield - C'était mieux avant (mais genre... avant, avant)

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par J-WeL972 » lun. 16 janv. 2017 13:37

Reprise du message précédent :

Pas de pouce, il fait moins de kill :o C'est grâce aux objectifs qu'il est devant :-P
Dernière modification par J-WeL972 le lun. 16 janv. 2017 13:50, modifié 1 fois.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » lun. 16 janv. 2017 13:47

Pouet a écrit :Movie maker, l'encodage n'est pas trop cradingue?
Sinon je crois que si c'est juste pour regrouper des clips, tu peux directement le faire dans youtube. Tu as une espèce d'interface de gestion pour ca mais je sais pas jusqu'ou tu peux aller. Je connais certaines personnes qui y transféraient leurs vidéos et les découper directement dedans.
Ouais j'ai vu ca mais c'est un peu la misère à géré.
J'ai dl Filmora, apparemment la meilleure alternative a Movie Maker.
Ce dernier n'est plus supporté par Microsoft depuis le 10 janvier 2017...
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par infel2no » lun. 16 janv. 2017 13:48

si seulement imovie existait sur PC
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par J-WeL972 » lun. 16 janv. 2017 13:49

infel2no a écrit :si seulement imovie existait sur PC
Mais grave, quand je vois tes conneries en vidéo, entre les mains de personnes plus douées ça pourrait donner quelque chose de ouf.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par infel2no » lun. 16 janv. 2017 13:53

je ne sais pas comment je dois prendre cette phrase. mais je prefere te donner un "ba**rd" juste au cas ou tu te fous de ma gueule
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par infel2no » lun. 16 janv. 2017 13:55

je me debrouillais bien en montage pour un noob

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mar. 17 janv. 2017 15:02

infel2no a écrit :je me debrouillais bien en montage pour un noob

Ahah très bon. :D Oui il y a du level niveau montage!


J'ai fini mon premier "montage". C'est 3 clips, pas fous en plus, avec 2 fondus et un ralenti foireux pour tester. :D Je poste ça bientôt.

Par contre Filmora c'est cool mais c'est gratuit de rien du tout. Sur la version gratuite tu peux tout faire mais quand t'as fini et que t'exportes ton montage, il y a un gros filigrane avec le logo du soft sur ta vidéo.
Pour l'enlever faut payer. :geek: Il existe une combine que j'ai faite pour ce montage mais faut le faire à chaque fois donc j'ai désinstallé.
J'ai dl VDSC, on verra bien.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mar. 17 janv. 2017 15:35

Bon finalement le montage est déjà là.


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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » ven. 20 janv. 2017 20:02

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » sam. 28 janv. 2017 12:14

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » lun. 13 févr. 2017 00:49

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par NeoPeluche » lun. 13 févr. 2017 11:07

Depuis notre dernière news sur Battlefield 1, où il était question du contenu du DLC They Shall Not Pass, Electronic Arts et DICE ont communiqué davantage de détails à son propos. La page du DLC sur le site officiel a été mise à jour cette semaine et laisse désormais apparaître les armes et quelques autres ajouts attendus :

•6 nouvelles armes à feu : le Ribeyrolles 1918, le RSC M1917, le Lebel 1886 (que l'on avait déjà vu sur certains artworks), le M1915 CSRG "Chauchat", le Sjörgren Inertial et le M1903 Extended qui est une version modifiée du FN Model 1903 avec une crosse et un chargeur à plus grande capacité. Reste à voir si cette nouvelle version du Mle 1903 sera considérée comme une arme de poing en jeu.
•3 nouvelles armes de corps à corps : une matraque à roues dentées, un poignard à clous (littéralement traduit de "nail knife") et la "Fleur des Tranchées" (qui devrait ressembler à une dague/courte épée).
•2 nouvelles Opérations : L'Enclume du Diable et Par-Delà la Marne.
•Tout ça sera accompagné de nouvelles médailles, plaques, étoiles de service et de 10 nouveaux grades.

Source: nofrag
Arf 2 nouvelles opérations, c'est bien tentant. Peut être que cela va me redonner envie de m'y remettre (et de prendre le season pass)....

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mar. 14 févr. 2017 11:29

Winter patch en ligne.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mar. 14 févr. 2017 12:06

Le patch note complet.





MAJOR UPDATE: RIBBONS
You will now be able to collect Ribbons as you play. There are 20 different Ribbons to collect, and each time you get a Ribbon you also receive a 300XP. The Ribbons are designed to promote good teamplay and playing the objective. If you have suggestions for other Ribbons you’d like us to add, we’re always listening! This is just the beginning.

MAJOR UPDATE: ELITE CODICES
It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per applicable weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25,000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new Class Ranks.

MAJOR UPDATE: CLASS MAX RANKS
The new max Class Rank will now be 50. At every 10 new Class Ranks you'll receive a Battlepack, and when you hit 50, you will be granted some extra nice Class flair in the kill card to taunt your fallen foes. There will also be Dog Tags that you can unlock as you progress towards max Class Rank 50.

MAJOR UPDATE: SERVERS
With the Winter Update we’re releasing some highly anticipated rent-a-server features. RSP admins will now be able to kick players from their server using the in-game UI, or swing a mighty ban hammer if someone is misbehaving. RSP admins will now also have prioritized access to their server.

On top of this, we’ve added the feature to vote for the next map after a match is over. Players on the server will get two options to vote for, and whichever alternative gets the most votes will be the next map. The options will be randomly selected from the server’s map rotation. This is done during the end of round screen, so no extra time between rounds has been added.


GAME IMPROVEMENTS

VEHICLES

Fixed some parts of vehicles that were improperly placed in front of 1p cameras when taking or repairing damage to them.

Fixed tank driver weapon visuals not functioning correctly for other players when the driver uses a 3p camera.

Fixed an issue where the Heavy Tank would not show on the minimap when firing.

Reduced the cooldown of gas abilities on vehicles from 30-32s to 25 seconds to make up for reduced gas duration.

Fixed issue where multiple tanks could become available to a team when they shouldn't be.

UI

Fixed an issue where the Warbond symbol overlapped the amount of available warbonds in Arabic language.

Fixed an issue where the kill log would be visible in the deploy screen in Hardcore mode.

Fixed an issue where player nametag would not show in the kill log for some type of kills.

Improved the logic for fading out crosshairs and UI when aiming down sights.

Fixed English spelling error for magnification.

Kit rank progress bar now becomes invisible once you reach max rank.

Vehicle selection is now disabled while the preround countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.

Increased the time for re-selecting invalid deploy points from 3 to 10 seconds to avoid 100% automatic reselection when squad members are under fire.

Fixed issue where amount of warbonds could overlap UI container.

Fixed issue where XP boost could overlap UI container.

Fixed an issue where players would join an Operation when it had progressed too far, almost at the end.

Improved performance in the menu system.

Tweaked design of friends list.

Player will now track first medal by default.

RSP server information will now display owner of server.

Now sorts regular servers below RSP servers in the server browser.

Added server information in ...-menu.

Fixed a bug where joining server animation started twice when joining server.

Fixed a bug where the user remained in hang after failing to join a server.

Fixed a bug where the tracked medal was not highlighted.

Fixed a bug where players were unable to see the highlighted text in end of round.

Fixed a bug where players were prompted with "Matchmaking failed" when switching between Quickmatch modes.

Fixed a bug where the party hub did not update party members.

Fixed a bug where stats required reentering the weapons page to update.

Fixed a bug where players were unable to invite to party from comcenter after booting the title via party game invite with a 6+ people party.

Fix animation issue on personalized recommendation cards.

Fixed a bug where personalized recommendation cards would not fade.

Fixed a bug where the context menu was misaligned when the user clicked on it for the first time.

Fixed a bug where the highlight was broken after the user selected a vehicle with service star in the vehicle tab.

Fixed a bug where players were left in hang when dismissing the "Matchmaking Failed" while the "you have no scraps" prompt was active in loading screen.

Fixed a bug where players could scroll using "R" in the comcenter on console.

Fixed a bug where the end of round countdown stopped when quickly navigating through the tabs.

Fixed a bug where the mouse scroll did not work in list of recommendation cards.

Fixed a bug where content moved around in the menu when players were spamming down on the d-pad.

Fixed a bug where players entered an unplayable state when attempting to join a game session via the Xbox friend's tab.

Fixed a bug where it was not possible to inspect skins in the Inventory.

Fixed a bug where Standard Battlepack real-money price sometimes did not show up.

Fixed 7 UI related crash bugs.

Fixed several localization issues.

MAP ADJUSTMENTS

Fixed an issue with floating debris after destroying a table.

Fixed an issue where players could get stuck in a table.

Player will no longer clip through the visual mesh of windmill interiors.

Grenades and dynamite will no longer fall through the floor of the windmill balcony.

Removed flickering effect on tall wooden fences.

Destruction fixed between tall wooden fence parts.

Fixed Conquest spawn locations on Suez. Moved one up so player no longer spawns underground, moved another out of a tree.

Fixed issue where underwater sounds could get stuck on land.

Fixed issue where the player could move on top of the map on Argonne Forest.

Fixed issue where Hint Line for train did not disappear after performing indicated action or even leaving the behemoth on Conquest, Suez.

WEAPONS

Side gun meshes weren't rendering for 3p spectators depending on which weapon was used and if that particular seat was spectated.

Fixed an issue with the "Tankghewehr 1918" Elite weapon replenished ammo after picking up any dropped weapon kit.

Bayonet charge kills should now properly award service stars.

Fixed illogical behavior when using K Bullets with the Martini-Henry.

Tweaked post reload delays to better match animations on the following weapons:

Cei-Rigotti 0.4 to 0.6 s.
Mondragon 0.5 to 0.5667 s.
Selbstlader 1906 0.8 to 1.0667 s.
Bodeo 1.1 to 1.0 s.
Bulldog 1.0 to 1.1 s.
Increased long reload time of Autoloading 8 .25 Extended from 2.9 to 3.066 s.

Improved Selbstlader 1906 aimed accuracy, reduced recoil and decreased spread.

Increased horizontal recoil by 14.3%:

Automatico Trench
Hellriegel Factory
M1909 Storm
Madsen Storm
MG15 Storm
BAR Storm
Increased horizontal recoil of Lewis Optical and M1909 Optical by 10% when ADS.

Reduced horizontal recoil of some self-loading rifles:

Autoloading 8 0.6 to 0.4.
Cei-Rigotti 0.64 to 0.56.
M1907 SL 0.84 to 0.7.
Upped recoil decrease of "Low Weight" SLRs from 6 to 7.

Increased damage of the Martini-Henry between 30 and 80 meters slightly.

Reduced the damage of impact grenades from 80 to 72"

Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:

Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
All: Moved out damage dropoff by 1 m and added damage curves.
Model 10-A Slug changes:
Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
Increased muzzle velocity from 380 to 420.
Reduced damage against gut, arms and legs.
Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
Increased lethal range from chest shots from 10 to 11 meters.
Evened out recoil direction.
Increased No.3 Revolver rate of fire in ADS from 119 to 138.

Added missing tiered reloading to flash flares.

Fixed Selbstlader 1906 and GasserM1870 last round fired animations for accuracy.

Fixed Gasser round-in-cylinder rotation during reload loop.

Fixed slide travel on several automatic pistols during fires and reloads.

Fixed hammer position of Mars pistol during reload.

Fix of Auto Revolver reload interrupt tiers and speedloader visibility.

Removed visual recoil from ADS fire anims on Mle 1903, Pieper Carbine, 1903 Experimental.

Fixed issue with tiered reloading in the Mle 1903.

Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1.

Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.

Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocking to ADS firing animation.

Retune of Luger1906 Reload Audio to match new animation.

Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).

The Tankgewehr now resupplies 4 rounds at once.

Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.

Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.

SPECTATOR

Fixed an issue in Spectator where a 1P overlay appears for spectators viewing players in fortress guns in 3P or when spectating the artillery truck driver in 3P while the driver zooms.

New button added in Spectator mode to view the gamer card of a spectated player.

Added button labels to the view modes in Spectator mode for PS4/Xbox One.

Bayonet recharged sound could trigger from any soldier on spectator clients. This should now only occur for spectated soldiers.

Added extra check for "not team neutral" to gate announcer VO when in Spectator mode Freecam or Tabletop views.

Added gates to Impaired Hearing Mixer, Low Health Mixer, Gas Supression Mixer to not activate for spectators in freecam/tabletop view.

Added extra checks for Low Health and Gas Supression SFX/mixers to start if spectator enters player view while SFX/mixers should be active.

Possession announcer VO will now not play for freecam and tabletop spectators.

Fixes Pre-EOR music not activating for spectators (all game-modes).

Gated "Lost Objective" VO to not play for spectators in Conquest/Operation/Domination.

Fixed corrupted VFX when players shoot the Flare Gun in all camera modes.

Fix for parts of the train disappearing while spectating a player in the train in 3rd person or director.

Fixed the Spectator boundaries to be the same as the plane boundaries on Giant's Shadow.

Fixed a spectator bug with the behemoth icon staying at the center of the screen if you exit player view mode before it is moved to the final position at the top of the screen.

Fixed an issue where the option "show player outlines"/Squad Pin stopped working when switching through players.

Fixed an issue where the player could not select the numbered freecam they were just on from a drop camera.

Fixed a bug where Battlepacks and Medals were present in loading screen when joining as Spectator.

Fixed a bug where players did not receive the option to join friend as spectator on consoles from comcenter.

GAMEPLAY

Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.

Fixed errors where Elite Kits had unintentionally high health regeneration delays and carried too many grenades.

Increased the threshold for suppression effects to prevent suppression from occurring too early.

Reduced gas duration from 22 to 15 seconds.

Tweaked suppression effects and low health visuals.

Fixed VO issue in Rush when defenders have interacted with telegraph to send enemies coordinates.

CONTROLS

Fixed PC custom keybindings not properly remapping for Behemoths.

NETCODE

Reduce maximum displacement of high ping players when missing updates.

Fixed huge extrapolation times for good connections after frame spikes.

CUSTOM GAME

Added custom game setting to toggle Behemoth.

Added custom game setting to toggle Squad Leader Only Spawn.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Sephi » mar. 14 févr. 2017 13:16

MeWa a écrit : mar. 14 févr. 2017 12:06 Le patch note complet.


Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.
:kaola: :kaola: :kaola: :kaola: :kaola: :kaola: :kaola: :kaola: :kaola:
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Osiris » ven. 17 févr. 2017 14:32

Petites vidéos de bugs (pour la dernière, c'est le mec en face qui a buggé on dirait) :







L'absence de skill en live : https://www.twitch.tv/taptamite

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » ven. 17 févr. 2017 20:44

Bordel, le tremplin suivi de la marche arrière sur la mine. :mrgreen:

Soyeux le headshot à la fin. :jap:
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » ven. 17 févr. 2017 22:48

Nouvelle map et nouveau mode illustré.

Image








:love:
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par J-WeL972 » sam. 18 févr. 2017 16:47

Je reprochais à BF4 d'avoir trop de map aquatique/paradisiaque, ce BF a trop de map de plaine verdoyante... Pourquoi il n'y a pas plus de map comme Amiens :o
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Vegeta51 » dim. 19 févr. 2017 18:43

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par J-WeL972 » dim. 19 févr. 2017 20:32

Je veux de l'urbain !!! C'est ce que je demande depuis BF4 ! Marre des îles paradisiaques, marre des grandes plaines étendue sans rien au tour, etc. Je veux de l'urbain et avec des vraies armes. :o c'est pas compliqué :D
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Sephi » dim. 19 févr. 2017 21:02

Bah joue à CoD ou trouve un serveur Métro 24/7 sur BF3 :o
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Vegeta51 » mar. 21 févr. 2017 07:26

Tu voulais moins de véhicule et c' est le cas et tu réclame encore c pas bien de réclamer lol. Et puis a l'époque c'était plus ds les tranchée que ds les villes.

Sinon en quoi c' est pas de vrai armes? Moi je m' éclate dessus.

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par J-WeL972 » mar. 21 févr. 2017 21:56

Sephi a écrit : dim. 19 févr. 2017 21:02 Bah joue à CoD ou trouve un serveur Métro 24/7 sur BF3 :o
J'aime pas CoD, j'ai plus BF3 :o Et faites pas genre même avant les BF avaient des map urbaine (BF2).
Vegeta51 a écrit : mar. 21 févr. 2017 07:26 Tu voulais moins de véhicule et c' est le cas et tu réclame encore c pas bien de réclamer lol. Et puis a l'époque c'était plus ds les tranchée que ds les villes.

Sinon en quoi c' est pas de vrai armes? Moi je m' éclate dessus.
Oui pour les véhicules c'est bien mais les maps... Pour ma part excepté Amiens et l'autre map du château le reste est pas terrible... :o

Des armes qui ne partent pas dans tous les sens à tel point qu'on y trouve trop de sniper, ou des armes avec un chargeur de 5 balles qui mettent 40 secondes à se recharger :D J'exagère mais c'est typiquement pour ce genre de chose que je voulais pas cette époque.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Sephi » mer. 22 févr. 2017 00:00

L'automatico, la BAR, ... elles envoient toutes du pâté une fois maîtrisées.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par J-WeL972 » mer. 22 févr. 2017 00:51

Je n'aime pas le feeling des armes, je préfère une bonne M4, FAMAS, AUG, M16A1, Scar-L ou Scar-H, etc.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mer. 22 févr. 2017 00:53

Sephi a écrit : mer. 22 févr. 2017 00:00 L'automatico, la BAR, ... elles envoient toutes du pâté une fois maîtrisées.
La Madsen, la MP18, la M1907 SL, La Selblaster également. :/
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mer. 22 févr. 2017 08:28

2 vidéos de gameplay du prochain DLC:

Stodeh au Lebel 1886 sniper en Opération sur la map "Fort de Vaux"

[BBvideo=560,315]
[/BBvideo]



et Jackfrags sur la map Soissons en conquête

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mer. 22 févr. 2017 08:32

Les armes du DLC et les objectifs pour les obtenir.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Sephi » mer. 22 févr. 2017 13:30

J-WeL972 a écrit : mer. 22 févr. 2017 00:51 Je n'aime pas le feeling des armes, je préfère une bonne M4, FAMAS, AUG, M16A1, Scar-L ou Scar-H, etc.
Ouais enfin bon, pendant la WW1... :D
MeWa a écrit : mer. 22 févr. 2017 00:53
Sephi a écrit : mer. 22 févr. 2017 00:00 L'automatico, la BAR, ... elles envoient toutes du pâté une fois maîtrisées.
La Madsen, la MP18, la M1907 SL, La Selblaster également. :/
Pas testé la Madsen encore, la MP18 c'est un bon all-arounder mais je préfère la Hellriegel même si plus lente pour du mi-distance ou l'Automatico/Pompe pour CaC, la M1907 je lui préfère maintenant l'Autoloading .25, et la Selblaster 1916 c'est mon chouchou :love: (je voulais rester dans les full-auto pour l'exemple de Joël).
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mer. 22 févr. 2017 13:45

Sephi a écrit : mer. 22 févr. 2017 13:30
MeWa a écrit : mer. 22 févr. 2017 00:53
Sephi a écrit : mer. 22 févr. 2017 00:00 L'automatico, la BAR, ... elles envoient toutes du pâté une fois maîtrisées.
La Madsen, la MP18, la M1907 SL, La Selblaster également. :/
Pas testé la Madsen encore, la MP18 c'est un bon all-arounder mais je préfère la Hellriegel même si plus lente pour du mi-distance ou l'Automatico/Pompe pour CaC, la M1907 je lui préfère maintenant l'Autoloading .25, et la Selblaster 1916 c'est mon chouchou :love: (je voulais rester dans les full-auto pour l'exemple de Joël).
La Madsen est vraiment bonne. La BAR est meilleure au CaC en 1v1 mais la Madsen est plus polyvalente. La version choc avant patch était même un peu fumée, il y avait aucun recul. J'ai pas retesté depuis.
Je préfère la MP18 que le Hellriegel, meilleure précision à la hanche selon la version.
Après oui les pompes sont au dessus clairement.
Pour les armes de médic je sais jamais laquelle prendre. Elles sont toutes bonnes dans leur domaine. La Autoloading étendu pour le CaC ou la M1907 nettoyeur. La 1916 a distance ou la Mondragon plus polyvalente.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Osiris » mer. 22 févr. 2017 17:47

Les serveurs qui merdent à l'infini alors qu'il font la promo du DLC... Bien joué les gars, ça donne envie d'acheter...
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Vegeta51 » mer. 22 févr. 2017 18:16

Aucun souci de serveur pr ma part sur ps4 depuis que je m'y suis remis.

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Osiris » mer. 22 févr. 2017 18:31

Je ne suis pas le seul à rencontrer des difficultés. Ecrans noirs en lieu et place des rapports de batailles, grosses difficultés à rejoindre des amis en jeu... L'autre jour, trois fois d'affilé, en essayant de rejoindre des potes, j'ai été bombardé sur un serveur qui n'avait rien à voir. Pas la bonne map, pas bon mode de jeu. Hier soir, le jeu a encore freeze au moment de spawn sur la map.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » mer. 22 févr. 2017 19:45

Ouais il parait que ça merde depuis hier soir, j'ai pas testé depuis.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Vegeta51 » mer. 22 févr. 2017 19:49

J'y ai joué cet aprem le seul souci que j'ai eu c'est ma box qui a planté mais aucun souci site les serveur pr moi. J'ai peut être eu du bol lol

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Osiris » mer. 22 févr. 2017 20:00

MeWa a écrit : mer. 22 févr. 2017 19:45 Ouais il parait que ça merde depuis hier soir, j'ai pas testé depuis.
C'était déjà la merde lundi soir.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Royco_ » mer. 22 févr. 2017 20:54

Lundi et mardi après midi ça tournait bien par contre le soir c'était la galère.

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Vegeta51 » mer. 22 févr. 2017 21:03

Ah ben c pr ca que j'ai rien eu je n'ai pas joué le soir, effectivement ca promet

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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par MeWa » ven. 24 févr. 2017 14:46

La Chauchat en vidéo


Et la (frank) Ryberolles 1918.
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Re: [Multi] Battlefield 1

Message par Sephi » ven. 24 févr. 2017 16:40

Elles ont l'air cool sans être OP.
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